SMS virker ikke

Har du dekning?

For å kunne sende og motta meldinger må du ha dekning. Du kan sjekke Telenors dekningskart for å se om hvor du kan forvente å ha dekning.

Har du lagt inn riktig SMS-meldingssentral?

Sjekk om du har riktig SMS meldingssentral lagret i innstillingene på telefonen din.
Kontroller at nummeret til meldingssentralen din er 0047 900 02 100
iPhone: Åpne Telefon – Tast inn: *5005*7672*+4790002100# og ring – Kontroller/endre nummer til meldingssentral
Samsung: Åpne SMS – Innstillinger – Flere innstillinger – Tekstmeldinger – Meldingssenter – Kontroller/endre nummer til meldingssentral

Er meldingsminnet fullt?

Alle meldinger tar litt plass, og ingen telefoner kan derfor lagre uendelig med meldinger. Hvor mange du kan lagre vil avhenge av minnet på din telefon. Går du tom for lagringsplass er løsningen å slette noen SMS eller MMS.
Har du fortsatt spørsmål er det bare å kontakte vår kundeservice via chatten nede i høyre hjørne, eller ved å sende en e-post til kundeservice@sagamobil.no
Saga Mobil

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.