Simkortet mitt fungerer ikke, hva gjør jeg?

Forsøk aller først å slå av og på telefonen din. Dette løser ofte ukjente problemer. Fungerer det fortsatt ikke kan dette være årsaken:

Er SIM-kortet aktivert?
Har du fått et nytt SIM-kort må du aktivere dette før det kan tas i bruk. Dette kan du gjøre på Min Side/App under fanen Sim-kort, eller ta kontakt med Kundeservice for hjelp.

Er SIM-kortet ødelagt?
For å finne ut om ditt SIM-kort er defekt, kan du teste kortet ditt i en annen telefon.
Oppstår samme problem i en annen telefon kan det være SIM-kortet er defekt og du trenger da et nytt SIM-kort.

Feilmeldinger: “Sett inn SIM”, “SIM-kort mangler” eller “Ingen SIM-kort”

Manglende dekning?
Det kan være midlertidige problemer i ditt område. Se etter pågående driftsmeldinger på din adresse her





Saga Mobil

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.